HIKING !

Assalamualaikum and hello.

too many story to share :)

daa lama sangat tak update blog ni. Dah berkulat agaknya. Nak cerita benda yang dah lama sebenarnya. Pasal aku pergi hiking kat Gunung Jerai. Memang pengalaman yang aku tak boleh nak lupakan. Sumpah best gilaa !

Even penat pun, tapi kitaorang puas. Aku pergi dengan Zureen, Wani and Qeela.

kami bertiga je. Tidur dalam khemah yang bawahnya air sebab hujan. Bangun pagi nampak kabus sebab terlampau sejuk. Wow, it's a great adventure in my life. Kalau ada peluang aku nak pergi lagi. Tak kisah la penat ke apa.

Aku ada pasang niat nak pergi hiking kat Gunung Kinabalu. Tapi kena prepare macam2 la. Its okay, i'll be there. Just wait.

Nah, gambar2 yang dishare !










Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1

Final law student !