Drama air mata sebabak

Salam.


Mana tak nangis wey. Susah senang hidup kat uni ni sama2. Kalau dulu UiTM tak pe la. Adalah hiburan. Ingat lagi awal2 sem kteorang bersusah payah nak makan McD. Bawak la kete walaupun mati2, sebab nak dapat makan. Bawak kete mati2 sebab time tu baru dapat lesen.

Banyak la susah senang. KAWAN je hiburan yang ada. Aku syukur gila kenal dengan korang. 


SCENE LEMAS

Kalau tak da arwah da kita semuaaaaa ni kan. Yela buat keje ikut suka je. Time tu kite mandi kat Air Terjun Sekayu. Enjoyy tak ingat masa tu. Suka2 sangat2 last2 merasa laa lemas kejap. Rasa memang tak de harapan da nak hidup. Tapi Alhamdulillah. SELAMAT. Kita berempat la jugak.

Gambar tak tau hilang mana da. Tapi memori tu tetap adaa.


GAMBANG WATERPARK

Time ni tersangat laa best. Aku takkan berani buat benda tu semuaa. Tapi dengan korang aku try. Sakit2 pinggang pon drive la jugak kite ni dari TERENGGANU-PAHANG-JOHOR.

Balik rumah demam terus aku. Sebab ni laa  aku sambut birthday atas katil.


Bannyak lagi la kan kalau nak ceritaa. 

Ingat semua balik menitik gakk aa air mata ni.

Aku tak tau nak story panjang2 ni.

Aku nak bagi tau satu je



AKU SAYANG KORANG !!!

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1