Cameron trip (with the girlsssssssssss) PART 2

Salam and hi !

So continue yg part 1,


ni sebelum kejadian, cantik .



Selepas kejadian, tengok aiskrim yang paling buruk sekali.

Selepas dilanggar, aku just guna tangan je nak betul kan balik. So, itulah hasilnya.



Lepas pergi Ladang Lavender, kami g Cactus Point. Takde nak cari apa pun just akk aku ada kirim nak beli rose. Apa yang aku boleh cakap is dia buat silap besar. Aku kot dia suruh pilih bunga. At last, aku pilih je la 6 pokok ros. Cantik la bagi aku.

And malam second day, kami plan, macam mana pun kena jugak pergi PASAR MALAM BERINCHANG. Fortunately, malam tu tak hujan. Orang selalu cakap yang kalau nak pergi confirm jammed and takkan dapat parking. Again, we're so fortunate bcs time sampai je ada 1 kereta ni keluar. Memang cunnnnnn aa. No pics,  tp aku google je la ea (macam tu jugak rupa dia). 



Ni memang pasar malam yang paling sejuk sekali yg aku pernag pergi. Time jalan2 kat sini, pegang muka sendiri rasa macam ais. Seriousss sangat sejukkk. Tapi takde banyak makanan sangat, strawberry je banyak.

Dan kami pun pulanglah ke hotel dengan kelaparan. 

Lepas da sampai kat hotel, kengkonon tak mau makan la malam tu. Lepas da sampai bilik, lepak2 lepastu pandang muka antara satu sama lain, sebab lapar. Penyudahnya kena jugak turun g 7E yg dekat dgn hotel.

Ada benda jadi malam tu, Safra mandi. Pastu aku terfikir nak prank dia. And Qeela pun cakap

"Saffffff, kteorg nak turun bawah ni, nak g beli makanan"- Q

Safra sanggup keluar bilik mandi even dia belum sudah mandi. Sbb lapar punya pasal kot and dia pesan bla bla bla. 

Mula la prank aku and Qeela bila dia masuk balik bilik air sambung mandi.

"Qeela2, kita balut2 badan kita dengan selimut. Nanti bila dia keluar bilik air kita terkejutkan dia."- Aku

Kami pun bergulung-gulung laa dengan selimut. Malangnya disebab kami terlalu besar dan sangat obvious kalau duduk atas katil, Qeela pulak bagi cadangan.

"Kita duduk celah katil ni la, dia tak perasam"-Q

Duduklah kami celah katil. Punyaaa lama si Safra tu mandi, sampai sakit2 kteorg tunggu dia. 

Ish tak boleh jadi ni. Tukar plan.

"Dengar je dia tutup air, kita diri je kat dinding putih tu sambil pegang kain putih (kain alas tilam hotel)"-Q

"Weyy record aaa baru best"-Aku

Tak sempat nak ready phone kteorg da dgr Safra tutup air, cepat2 kteorg melekat kat dinding.

Al-kisahnya si Saf ni mmg tak perasan kteorg. Dia siap check pintu (padahal kteorg sebelah pintu tu je) takut kteorg lupa lock time keluar td, and dia bukak lampu. 

Dalam hati, apesal lama sgt ni. Dia tak perasan ke.

Tiba2 Qeela turun kan kain, lepasss tu Safra punyaaa jerit boleh roboh satu hotel. Nasib tak kena marah. Dia jerit sampai aku pun terkejut sekali.

"Asal kau jerit kuat sangat"-Aku

"Aku terkejut laa wey tiba2 dinding bergerak"- S

Bergelak tawa la kami bertiga. At first, aku rasa prank ni tak jadi, sbb Saf ni orgnya cool jugak. Hahaha. Rugi tak record.


DAY 3

Pagi2 bangun, packing, check out. Breakfast kat tepi jalan area Berinchang. Pastu g pasar pagi dia, beli semua barang yang nak beli pastu cepat2 turun Cameron.

Disebabkan before aku pergi trip, aku ada jumpa dgn Along, dia la yang suggest da sampai sana pergi la singgah Kellie's Castle. Tak jauh pun. Tapi kena ikut Simpang Pulai la. Kalau lalu tapah tak jumpa.

So, aku pun utarakan la cadangan ni. And yes they all agree.




Heboh dengan shade, kipas bagai. Tp serious la, dari tempat yang agak sejuk, then g tempat ni mmg sgt panas. 




4 of us :)







agak2 kalau post cakap kita g Istanbul org percaya tak ?












muka tunggu boyfrennnnn yang tak kunjung tibaaa. Ahakssss :)



THE END.
our next trip is ........


Gambar longcall akan di upload sebelum new year :)





Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1