kelamaan

SALAM

dah lama rasanye tak update blog ni.. maybe cuti2 ni tak de cerita yang menarik pon nak story...
tak de sakit2 hati.. happy je..

mane tak.. aku asyik la pergi berjalan dengan dak awe.. bestt...
aku nak upload laa gambar2 time raya AIDILADHA..

gambar ni agak laa loghat,, siap nak nak pegang2 pokok la bagai.. dah le pakai semua hitamm..
jubah?? ermm.. 1st time pakai waktu raya... :)

ni emy yang snap.. budak laki yang kaki patah kat gambar di bawah.. dia kata artistic! yolaa.. bagikan.. oppsss,,ade pulak motor merah sekali...


kenapa laa dengan muka masing2 tu... ni laa emy. baju putih tu Fatin. motor tu dak awe nye laa..

sweet tak?? hehe,, main tulis2 nama atas pasir.. nama aku sorang je laa..

white & black.

ingat masa kecik2 aku dgn fatin main pasir..

hahaha bocor rahsia..

tu dia adik aku yang pakai baju warna merah..kaki patah tu suhaimi, jelir lidah tu dak hawa, owner motor kat belakang tuu..
me and my lil sis.

nampak tak motor kat belakang tu..

yeahhh! that's mine.

kaki ayam???

yess.. sebab kami semua pakai seliper jee.. huahua






Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1