thanks ye EX roommatess

SALAM..

semalam adalah perlawanan bola yang paling best yang pernah aku tengok sebelum2 ni. :)

tahniah harimau muda kerana dapat tewaskan Indonesia. best sangat lebih2 lagi tengok kat kedai makan ramai2.. walaupon kita tak kenal tapi kita ada semangat yang sama.

bila goal jerit sama2. but ada jugak yang aku tak suka time tengok bola ni.. erm, perut sakit laa,, jantung macam nak terKELUAR laa.. macam2 lagi laa... geram..

ingat lagi pesan ibu aku.. act ibu is not my real ibu.. coz she act is my aunt.

"korang nak tengok bola tu jangan laa nak bodoh2 kan pemain tu... penat dorang main tu.. :) "

kelakar laa bu,

ingat lagi.. waktu BB goalkan yang last tu.. rasa happy sangat sampai rasa nak lompat2 jee.. tapi orang ramai laa.. segan

aku dengan NORA siap feeling2 nak nangiss... :D sebab terlalu happy. syukur jugak pada Allah Malaysia menang malam tu.. baru diam sikit orang2 kat Stadium Bung Karno tu..

♥muslim ahmad

♥nazmi faiz mansor


dah laa game samalam lama gila.. tapi puas hati laa.. and i'm very proud to be a MALAYSIAN.








Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1