Palace Of Justice

SALAM.

punya la bersemangat aku nak g POJ,, last2 hampeh... rasa macam banyak bergambar dari nak melawat tempat tu.. hehe

masuk la court yang ade hakim.. of course la kann... seram pulak aku tengok.. kesian kat lawyer tu kena soung dgn judge..

lantak laa.. ni gambar2 nye.. act banyak tapi malas la upload,, sikit2 dah la eaa..

ok.. firstly,, aku nak cakap.. mata aku pandang mane tu.. banyak sangat ke camera,, huh.. :)
Fikah Nad Me Mira


aku betul2 kat depan POJ.. nampak kan?? istana keHAKIMAN



haihh la classmetes ku yang tersayang.. comell nye buat gaya macam tu :)
ni semua azri punya pasal la ni.. dah terserlah ke-hyper active-an kamu semuaa.. hahaaha
budget rajin la tu.. konon amek gambar dengan banyak2 buku.. elehhh
heehe.. nasib baik still remember.. kan kau rindu Mr. lawyer tu kann??


syafiq,, awat laa hang buat muka macam tu??? awek kan depan ni dah comell dahh.. kacau betull





Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1