first ACCIDENT

SALAM.

hari ni birthday mak aku..tapi tak tau laa apa punya sueyy.. aku boleh accident laa pulakk..selalu dulu aku selalu jatuh motor sebab jatuh sendiri..

but not in this case...aku boleh pulak pergi langgar kereta pak cik ni..punya la seram,...sampai menggigil badan aku..ni semua sebab aku tak pernah langgar orang tau..

ni laa experience baru aku sepanjang cuti sem yang pendek ni...

aku tak de laa cedera teruk sangat tapi bila dah malam ni start laa sakit.. sampai aku terpaska makan penadol extend.. huhu.. dah macam orang tua.. hikhik..

FYI, accident tu bukan salah aku k.. walaupon aku yang langgar die tapi die yang masuk salah jalan..aku betul ea..aku tau undang2 tau..

huahuahua.

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1