Zoo Melaka

Salam.

hari deepavali tu aku dengan kazen, Hawa pegi Zoo.. aku yang ajak.. ni semua sebab aku rase dah lama sangat tak pegi Zoo..

last aku pegi waktu kecik...tak tau laa bile??? hikhik

aku upload gambar laa ek.

double A
Ayu
Awe

:)
hah,,kat sini laa aku dengar swan kentutt...hehe

siap gelak2 dengan budak2 tadika tu..

haha..korang pernah dengar swan kentut..
aku pernah..hikhik
dalam banyak2 gambar. gambar ni paling real laa.. pandai ular ni.. aku nak snap gambar die datang dekat pulakk.. good!!

dear Tiger,,

why???
ish..aku punyela nak tengok die. die boleh pulak dok jauh2..

dok je la berendam kat waterfall tu..

gggrrrrr
entah ape entah name burung ni.. tapi aku suke! mata die warna merah and jambul die cantik sangat.

tak clear laa dalam gambar..

nak tengok??

g Zoo melaka, tengok sendiri.


lepas dah penat jalan2 kat zoo.. perut pon dah main lagu hard core ni.. kami ke RFC, stand for Radix Fried Chicken.

ni first time aku makan kat RFC.. sedaappp.. yumm yummm yumm,!


thanks to Nurhawa.. sebab bawak aku g jalan2.. nanti kite pagi lagi ea!
selamatharideepavali








.


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1