SHAMED

SALAM.

bukan tujuan aku nak post benda ni untuk malu kan sesiapa.. serioousslyy..
tapi kebetulan hari ni ada 2 incident yang memalukan jadi kat depan mata aku.. hehe.. soory guyss.. cerita pasal korang.. but aku tak boleh la nak bagi name kat sini..
tak baik aibkan orang.. ni just nak share je..

malu or SHAME??
mungkin macam kot perasaan kawan aku tu bila tadi die malu.. oppss.. macam ni cerita dia..
lecturer: who's has rubber band?
ada sorang budak ni bukan main cepat lagi..
lecturer: i thought girls who have it..
lecturer aku pon pergilaa kat diaa.. hehe..
student: ni ea madam?? (dia tunjuk pemadam.. tu rubber jee.. rubber band tu getah laa)

maybe dia betul2 tak tau.. or maybe jugakk salah paham.. ee..
student: sorry madam, i salahhhh :/
lecturer:it's ok.. human makes mistake.

tak salah kan.. memang niat hati baik nak tolong.. tapi diaa salah paham.. it's ok.. at least sekarang dia dah tau rubber band tu apa.. :) think positive

satu lagi case waktu aku dengan member aku otw nak balik MAWAR ( kolej aku lee)

punyaa laa sengal mamat ni.. dalam kawasan uitm dia bawak motor naik 3 orang.. dia ingat ni estate ke apa?? aku tau orang yang tengah tu kecikk tapi agak2 la.

nak jadi cerita.. polis bantuan uitm ni tahan laa mamat 3 orang tu.. kat tengah2 jalan pulak tu.. and DEKAT DEPAN MATA AKU kott.. haha.. bukan jahat nak gelakkan orang tapi.. try pikir.. kan bahaya naik 3 orang.. pastu yang 2 orang tu pon turun laa..
dia turun sambil sengih2 laa.. dorang lalu laa sebelah kiteorang... aku tak boleh tahan dari nak senyum.. sebab lawakk sangat.. :D mamat tu senyum je... malu laa tu.

lain kali jangan nak buat macam tu lagi..




Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1