ZOO NEGARA :)

SALAM.

i've been too busy this sem.. tapi busy2 pon sempat lagi nak pergi ZOO NEGARA.. since aku memang suka pergi zoo and tak pernah lagi menjejak kaki kat ZOO NEGARA.. aku sanggup korban kan sabtu aku untuk pergi sana.. just imagine.. kalau sabtu aku nak bangun awal2.. lagi2 nak mandi awal2.. ermm,, memang tak laa.. tapi sebab GROUP H yang disayangi aku sanggupp.. haha..

kiteorang gerak naik 3 kereta.. one of them kereta sewa.. :) lagi pon ni last sem for asasi.. nak laa spend time dengan dorang.. even assignment banyak menanti.. macam biase.. update blog mesti laa nak upload gambar,. rasa nak masuk kan semua je.. tapi..... :/

thanks for the trip guyss <3

haha.. kat sini aku malu gilaa.. !! ada pulakk aku g cakap yang burung unta tu burung kakak tua..
pehh malu gilaa.. heee..


owhh.. kat sini besttt sangat.. sebab ade show haiwan.. waktu ni anjing laut punya show.. ada 2 ekor.. Downy and Bart.. yang bart tu jantan.. orang zoo tu cakap dia pemalu.. but for me, i think he is too lazyyy.. :) iye,, tapi aku still kagum dengan trainer tu.. sebab dia boleh train binatang tu semua jadi pandai.. hehe.. macam gi sekolah






yaa.. ni laa KURA-KURA GERGASI.. besarrrr sangat... sure dia nak jalan pergi tempat minum air pon bertahun2.. kiteorang lepak lama pon dorang still macam tu jugakkk..
setiap kali pergi zoo.. aku memang akan excited untuk jumpa Mr.Lion yang cool ni.. ni cantik sikit.. rambut dia still ade.. yang kat melaka tu.. dah hilang daahh.. and dia malu soo menyorok jee.. tapi yang kat zoo negara ni cool je aku tengok... ada 3 ekor.. 1 je jantan
duduk jauh2 dari burung sebab takut.. hehehe..


sangat laa pelik.. budak2 asasi law gi tour kat Zoo.. frankly speaking.. aku lagi suka ni tempat2 nature macam ni compare pergi POJ and parliament.. huh.. bored.. kat siini lagiii besttt :)

even we all tired and sampai 2 kali tidur dalam kereta.. but the memory is more important..

waiting for HAKA (Hari Kecemerlangan Asasi)

nak bagi support kat GROUP H..

Hellsing - futsal
Hocrux- hand ball
and also debater..
memoryDiZooNegara
7january2012
GROUP H


Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1