hero MALAYA!



SALAM..

tengah busy2 nak siapkan kan assignment CSC ni sempat gak aku tengok twitter aku tuh..hehehe..nampak la SAFEE SALI punya tweet!!
die kate ada gambar baru..woww..!!so aku pon teringin nak upload gambar2 dia kat blog aku ni..huhu..dia kan HERO MALAYA!! aku sangat admire kat dia..kalau tengok dia main bola mesti aku yang bersemangat sampai aku boleh buat kedai makan tu macam rumah aku sendiri dah!!

tengok ea weii gambar dia!!! tapi buakn yang latest yang dia masukan kat FB laa..yang tu nak tengok sendiri k..
...♥♥...


♥HERO MALAYA

♥SAFEE SALI


ni la gaya yang paling aku suka kalau dia buat bila dia shoot and GOAL!!!!!!

pehh..memang superb arr!!


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1