SELAMAT HARI RAYA





SALAM.

awal sangat ke kalau nak wish hari raya?? tapi kalau nak wish birthday tak pe kot!! hehehe..ayat takde motif,, memang aku nak wish hari raya sebab aku sangat tak sabar nak raya plus dari 1st ramadhan aku tak balik2 lagi rumah,,so,,aku nak sangat berbuka ngan
family,,

lagi best dorang kate nak shopping raya sama2 ngan aku..so,meraka se
mua tunggu aku balik...ni buat aku lagi excited nak balik..

kepada semua umat ISLAM..SELAMAT HARI RAYA saya ucapkan..hehehe.. :))

btw,raya2 gak tapi before nak balik raya bnyak assignment yang nak kena hantar..

mood raya still ada...tapi assignment menghantui aku la weii..:(
untuk kawan2 semua:)
makanan2 raya ...
wajib k makan 1st raya!!
hehe..UPIN DAN IPIN berhari raya..

lastly, SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

$$$


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1