kontot!!


hai semua,, nama saya KONTOT,,sebab dalam adik beradik saya yang lain semua ekor panjang saya je yang kontot~~hehehe...

ni kucing abang aku sebenarnye...tapi gambar ni aku yang amek...terkejut aku tgok kucing ni,,,aku cakap yang aku nak amek gambar terus je die static ang senget kan kepala die macam tu..ala-ala photogenic gitu!!..
hurm..die ni mmg pelik sikit..cube tgok betul2..kat badan dia tu ada tulisan ALLAH..tak clear sangat...sebab camera enset aku tak power pon....
adik aku yang perasan bende ni...
pastu aku nak amek gambe lagi...
ehh,,tak nak pandang pulak si kontot..macam...

maybe dalam hati dia cakap
woi!!cukup2 laa amek gambar aku...malu laaa...hehe


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1