NEW family member :)


SALAM.

on 30 JAN 2012, a new baby girl was born. hehe.. abang aku baru je dapat baby.
and it's a baby girl. aku pon target die akan dapat baby girl. best sikit. she's the first child..
nama tak tau lagii..

tapi abang aku yang sorang lagi tu sibuukk nak letakkan nama.. tapi best jugakk laa..
AINURR RAISYA kot die nak letak..

hehe.. tiba2 ingat nama anak along aku pulak. KASIH ALIA FATIHA.. nama macam lembut je.. sekali orang nye pehhh.. macam gangster.. :D

ni la baby nye... welcome to the family dear..
bila la dapat jumpa.. dah la jauh kat kedah.
kalau aku tak banyak assignment mesti aku dah ikut
adik aku g kedah :)



cute je mulut die..
moga2 dah besar nanti jadi orang yang berguna..
taat pada ibu bapa.
belajar rajin2.

you,, plus we are born in the same month,, JANUARY :D



Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1