Saturday, February 18, 2012

PENGHIBUR



SALAM.

lately ni aku selalu bukak youtube.. EVERYDAY!! tapi laptop ni dengki agaknye dhn aku.. time2 ni laa.. sound tak de laa pulaakkk.. huh.. JAHAT!! -___-

ada 2 benda je yang aku layan kat youtube ni setiapp harriii.. hahaha.. thanks to my hp sebab aku boleh teruskan tengok youtube.. laju pulakk tu :D

owwhh yee.. yang 2 tu ea??
1.JOZAN



ni laa.. JOZAN.. aku rase lebih 10x aku ulang video dorang.. especially time MLM tu..
memang bestt laaa..

aku suka dorang.. KELAKAR




2.ONE DIRECTION

aku bukan laa minat sangat macam PIKAH.

tapi suka tengok video2 dorang.. KELAKAR.

LOUIS ni kelakarr laaa.. thanks la pikah sebab kenal kan aku kat dorang ni..

lagu yang aku suka

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL
I WISH
STOLE MY HEART :)

No comments:

Post a Comment