CONTROL

Salam.

Tahun baru ni aku baru figure out something, yang sebenarnya aku tak suka diCONTROL. Bukan control apa pon. Aku tau jaga diri aku sendiri. Aku tak kisah kena control dengan mama. Sebab mama yang jaga aku. Tapi ni kau bukan sesapa kot, nak kata aku tak boleh buat itu ini.

Hidup aku kot. Ni yang buat aku menyampah. Pastu ada la pulak member kau sorang ni yang back up dia. Eh, aku tak kisah kau nak back uo ke apa. Boleh tak cakap dengan orang yang kau back up tu jangan jaga tepi kain orang.

Mohon tak jumpa lagi orang macam ni.

Alang2 cite pasal control ni, aku nak jugak aa cakap pesan mama.

EH, GEMUK? ORANG NAK PAKAI BAJU CANTIK2.
JAGA MAKAN NANTI MACAM MANA NAK PAKAI BAJU
KAWEEENN  (krik..krik..krikk)

Eh, jap ea ! Sapa yang nak kaween mama oi. Dak adik yang kawen bukan Ayu pon. Pape la mama.

Nak control makan time exam ni susah betul la. Petang makan da. Disebabkan stay up sampai malam, ada la suara2 yang kata

LAPAQQQ LA WEYYY!!
JOM PI MAKAN
MANA ADA KEDAI BUKAK  MALAM2 BUTAA NI
ADAA !!
MANA???
DRIVE THRU LAA

Kenapa la semua dekat ni. McD. Pizza. KFC.

Ni semua ni menduga betul. Haih.

Pada kawan2 yang ada paper 4 straight tu harap bertabah laa ya .

DALAM LEGAL CLINIC



Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1