Friday, May 20, 2016

Adik :)

hehehe. tahniah to both of you. sorry zul, gambar tak ready 

Nak bagi tau satu je. Yang adik kita da kawen.

Hehehe. 

Plsss jgn tnyaaa plssss..



Oh ya, pasal ni la ni. Ada laa cerita nyaa. Aritu adik aku nak kawen aku balik la kan, kang jadi kakak derhaka pulakkk. Hahahaha. So, dua hari sebelum majlis aku balik la. Sedang aku tengal bermalasan kat ruang tamu, abah dari meja makan tanya aku,

"YU, KAU DA ADA BELUM?"

*nak jawab apa ea?*

*aku diam*

abah tanya lagi, "YU, DA ADA BELUM?"

*aku senyum je*

Tetiba adik aku jawab,

"DA, DA ADA DA BAH !"

Eh kau ! Mana pulak aku nak cari.. Huhuhhuhu

MANA ADA BAH. 

aku jawab dalam hati. 


Asal abah tanya ek, dia nak cari kan untuk kitaaa ke. Chill laa dulu kan, Ayu ni kerja pon tak lagi abah. Cerita pasal jodoh ni, adalah kawan (perempuan) aku tu cakap 'bilaaa laa kita nak kawen, BF pon takda ni'

And sorang lagi kawan aku cakap (dia laki), 'ahh, memilih sangattt'

Owh, masalah nyaa memilih la ni, Aku rasa masalah nya sekarang, pilihan pon takda, nak pilih celah mana. 

Merenung ke luar jendela ~~





No comments:

Post a Comment