BUKIT KLUANG & LATA BELATAN


Best gilerrrr laa. Asyik terperuk je dalam LC. Sesekali spend time dgn nature adalah perkara yang paling menggembirakan.

Memang penat la, even nama dia bukit tapi boleh tahan jugak aa penat dia. Kteorang bangun seawal 4 pagi tp aku lewat sikit aa 430. Heehehee. Macam biasa paling lambat. Tapi aku tak de laa jenis perempuan yang terhegeh-hegeh nak siap. Bangun awal ni semata-mata nak dpt tengok sunrise. And misi kami berjaya. 





Puncak Bukit Kluang







Kami la yang lima orang yang penat tuuuuuuu..

huhuhu..




view kat atass ni cantikkkkkk sangat. Tak sia2 memanjat, kesian kat lemak2 yang terkumpul selama ini. :)







 orang amek gambar ni cakap, eh pose macam tu tak takut jatuhh ke????






Sorry la sebab terpaksa menatap muka pakcik ni yang besar ...... btw muka aku pon tak la kecik sangat.

nampak tak bertapa happy nyaaa kamiii 




Dan setelah perpeluh2 dan hampir dehydrated, kami pergi menyejukkan kan diri di LATA BELATAN nama dia, if i'm not wrongg.. Wow,, air dia sangat la sejukkkkkkk dan sangat sesuai dgn cuaca di Bumi Terengganu yang PANAS dan KERING nii. 

Aku siap cakap kat budak2 ni, tinggal je la aku kat sini. Wiiwiwiiwiwiwi.

Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1