ayat membina

SALAM,,

sejak beberapa hari i quite busy sikit..assignment laa..presentation lg..huh..penat laa..hari ni..TODAY IS FRIDAY!!....ok..ada sorang budak classmate aku ni (nama dirahsiakan) pakai shawl...before ni die mmg free hair..actually aku pon agak terkejut but ok la kan..kalau change dari buruk ke arah yang lebih baik...

so,ramai la guys class aku yg tal guna ni panggil dia ustazah la..apa la...ada lak yg cakap sejuk mata aku hari ni...hey,,come on laa..gives her support!!

tapi dalam banyak2 tu ada sorang yang ayat die attract attention aku untuk dengar sekali...

"tak pe la (nama dirahsiakan),,biar orang tak suka janji yang atas tu suka(sambil jari tungjuk ke atas)"

aku pon mula2 tak paham...sama gak ngan budak tu..then,,aku paham maksud dia..yg di atas tu means ALLAH..

hah,,kalau cakap macam tu kan bagus..walaupon budak laki tu biasa2 je..tp dia pandai nak bagi ayat yg membina macam tu....aku rasa dia memang baik...

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1