pelanduk dua serupa:))




SALAM.


act aku nak tulis entry dah lama dah..tapi tak de masa,,plus aku dah lupa mana aku letak gambar tu,,ermm..memang pasal gambar laa..of course la kan...kalau nak macam mane nak tengok muka dia..
ni la..rupa FARID KAMIL kan??aku yang snap picture ni just pakai enset aku yg murah tu..so,,gambar agak buruk..tp apa aku kisahh...yang aku nak cakap aku happy giler jumpe mamat ni....plus,,kami berada kat air port kedah..farid kamil kat dari kedah.then,,aku anggap je la yang aku betul2 jumpe dia..hahah...poyo je...syok sendiri..:D
..
.

.
.
.
.
.
..
........................
tengok tu....waktu tu dia tengah tengok kapal terbang mendarat kot..aku pon tak sure..rase nye betul...tp kan waktu tu aku rasa pakcik yang pakai baju kuning tu nampak aku snap picture mamat tu..opppss...malu seyy....heee~~
lantak la..kau tak kenal aku..aku pon tak kenal kau,,,,


how i wish that are really FARID KAMIL.....and lebih interesting nye aku dengan dia naik 1 flight..dia ada 2 adik lelaki yang comel..and 2 sis maybe..
adik dia yang perempuan tu pon macam tau je aku skodeng2 abg dia...haha..senyum2 bagai..ermm,,,btw abg kau mmg ensem..


ceritacutisekolah


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1