no caption

SALAM

malam ni agak boring,,so,aku amek rasa macam nak tulis2 kat blog ni sambil dengar lagu BRUNO MARS,,,:))

orang kata la..kalau nak jiwang2 tu tak yah la kat FB..tu orang kata k..tapi kalau kat blog ok laa..this is what i'm trying to do right now...hehe..aku jiwang??? huh..weird je..hahaha...peduli apa aku..who cares korang nak cakap apa...=,=

orang selalu kata baik kita suka pada orang yang suka kita dari kita yang suka orang tu..betul ke tak aku pon tak sure,,but pada aku betul kot...kita tak selalu dapat ape yang kita nak..tak kira la barang ke,orang ke,,betul kan??

kadang2 kita mengharap too much pon still tak dapat..macam satu hari ni..aku harap sangat akak jual nasi lemak tu datang ketuk pintu aku tp....last2 tak datang pon,,terpaksa la berlapar aku sepanjang malam tu nak tunggu lunch besok pg..huh...

aku selalu fikir aku boleh jadi orang lain,,,be a better person,but i never changed..just the same..aku nak gak try benda baru,,tapi bila nak try rasa takut lak...betul ke aku buat ni??
tapi serious aku try untuk better than sekarang ni...

...........................................

ni nak story pasal one girl ni,,tak pe kot,,dia tak tau blog aku..hhahahaha...gelak jahat..
hah,,tak mau laa..malas pulak nak menaip rasa nye..nanti2 laa..

miss you la...

♥..tetibe je aku ni pehal??? entah la....aku pon tak tau..tu la kalau dah bosan sangat...


erm,,aku susah nak admire kat sesape..tapi aku sangat suka pada mereka ni,,,
  • farid kamil
  • taylor lautner
  • ashton kutcher
  • hehe,,poyo ek...siap nak love2 bagai..hahaha...:))
    yang love just aku je yang tau,,k..

    papai:)




Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1