Monday, July 4, 2011

malang

SALAM.

hhi apa la nak jadi aku ni..macam mana aku boleh lupa nak buat homework bel lak tu..memang cari pasal la tu....

seram je bila aku dengar madam tu cakap

'did i gives you homework???'

class dah mula bising coz ade orang yang macam aku ni yang tak siap homework..
pehh,,punya la cuak!!!

ok la tu..aku ingat dia tanya je..sekali dia check la pulak!!! one by one..

mati la aku..

yess,,mmg...!!!!!!

dia cakap,,

'you need discuss about tourism in malaysia'

aku dah le tak minat nak bagi2 speech ni..mampos la...apa la aku nak cakap..
cakap la gak..dah kena denda kan??

taubat aku tak nak lupa buat homework dia lagi..promise ea madam..:(

No comments:

Post a Comment