legally blonde



SALAM..

semalam aku ngan sara tgok cerita tajuknye seperti entry di atas k...cerita die best sangat pasal budak law yg obses sangat dengan color pink and boyfriend die sampai sanggup tinggalkan semua yg dia ada and bersungguh-sungguh untuk masuk law school..
ni la cover dia yg aku dapat google..hehe..tak rugi aku tgok cerita ni sampai lewat malam..
sebab it's really interesting and aku tak ngantuk langsung tau..aku pon pelik coz aku ingat cerita ni sure boring sebab pasal budak law..tpmmg tak laaa...serius best!!
budak ni ada dapat 1 case waktu final year degree dia...die yg tak serius untuk masuk law ni pulak terpilih..dia seronok sebab dapat 1 team ngan boyfriend dia..dia nak buktikan yg dia seorang yang serius...haha...best nye dia yang dapat settle kan case tu...

best nye kalau aku boleh study cam tu...tp bukan senang nak masuk law school...

kamu semua doakan saya ye!!..:))

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1