Good news :) !

Assalamualaikum and hello :)

Haha. Tak sia-sia aku stay up malam ni stalk twitter baru dia. Owh, patut la aku cari yang lama dah tak da. Rupanya dia dah ada account baru. Aku dah follow dia. Private lagi kau !! Tapi sedihnya dia tak follow back pulak. Kalau dulu dia follow je balik. Bajet retis pulak dia tu. Hehe.

Aku memang stalk habis-habisan la. Then, I found that he and M dah break up. Tak tahu nak sedih untuk dia ke apa. Sebab nya aku happy dia dah clash. Ish, jahatnya aku. Tapi aku tak pernah doakan benda yang buruk-buruk untuk dia. Kenapa la girls yang dia pernah couple suka tinggal kan dia. Padahal, setahu aku dia memang seorang yang setia. Ni betul. Sebab aku tahu ni semua since dari sekolah menengah lagi. Dia sanggup tinggalkan kawan dia sebab GF. Benda ni jarang lelaki buat sebab lelaki akan utamakan kawan. Tapi dia ni lain sikit. Yang aku tahu, selalunya dia yang ditinggalkan.

Kalau la aku boleh cakap dekat dia, he deserves better than that. "mengharap benda yang tak pasti " ni la ayat dia. Memang la dia dengan si M tu dah tak da pape. Erm, sekarang ni macam tengah rapat dengan sorang awek ni, S. Tak tahu la macam nanti. Kita tunggu dan lihat je la. Yang aku mampu buat ialah doakan yang terbaik untuk dia. Anyone he choose i hope he'll be happy. Hate when someone hurt him.

Dear You,
Find someone that can accept all good and bad in you.
LOVE

Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1