Puteri Gunung Ledang

SALAM :)

haha.. pelik je kan. entry aku nama Puteri Gunung Ledang. Ni semua pasal belajar contract tadi. Lecturer aku cakap kalau agreement consist of uncertainty, the agreement will be void. Hahah.. nampak nya tak masuk lagi point PGL. So, ingat tak tak cerita PGL dengan sultan Melaka? hah, masuk sejarah pulak aku ni :)
kan PGL mintak benda yang pelik2 kat sultan melaka. e.g: 7 dulang hati kuman, 7 tempayan air mata, 7 dulang hati nyamuk dll. tak ingat laa pulak aku. sejarah aku bukan nye ok sangat pon. Time tu lecturer aku terus cakap, kat situ ade uncertainty, NAK 7 DULANG HATI KUMAN.. TAPI KUMAN APE?? hahaha..

aku pon tak terfikir sampai macam tu. Tengok betapa jauhnya imiginasi lecturer aku. so when the agreement contain of uncertainty it will be void. Plus,PGL tak boleh restraint the agreement of marriage. ni topic baru pulak. Lecturer aku cakap kalau contract act ni daa ada time tu confirm sultan melaka daa dapat kahwin dengan puteri gunung ledang :)

hahaha. punya laa pelik. tapi ada jugak point nye. bukan main banyak yang dia ajar cerita ni pulak yang aku ingat.  maybe sebab interesting kot. SIR,, nanti cerita laa macam ni lagi :)
im totally enjoyed my first contract class. thanks sir !

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1