master chef :)

assalamualaikum.

Hari ni 1st time aku dengan roommate aku memasak. Excited bukan main lagi, padahal masak nasi goreng je pon, tu pon pakai perencah je. Senang. Tapi sedap laa jugak bila dah letak telur and ikan bilis. Kenyang even kitaorang makan sikit je. Tu la aku cakap, mungkin kita masak tu penuh keikhlasan. So, cepat lah kenyang. Kalau hari2 macam ni jimat jugak ni. Haha, bergantung pada tahap kerajinan jugak nak masak ni.

Kalau boleh bangun pagi2 masak nasi pon dah ok. Nanti boleh buat nasi goreng je. Tu yang paling senang dan cepat. Kitaorang bercadang besok nak masak sardin pulak.. Yumm..Yummmy. Bersemangat hari tu g shopping barang dapur, beli beras semuaa. Yang lagi penat nya nak membawak dari bawah nak naik tingkat 4. Nak tercabut tangan aku angkat beras. Baru 5kg kalau beli 10kg mahu pengsan aku. Haha.


Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1