mr. E

assalamualaikum.

lama aku tak cerita pasal dia. bukan nya daa lupa tapi tak tau apa nak story. aku pon bukan nya ada jumpa2 dia lagi, tak macam time sekolah dulu. Hari2 pon boleh jumpa. Sekarang dia sambung degree sama macam aku cuma lain tempat je. Dia sekarang dekat Perlis, aku kat Terengganu. Aku follow dia kat Twitter, tapi lately ni aku tak nampak dia tweet apa2 pon. Aku check laa, then aku tak dapat cari Twitter dia. Dia dah padam kot. Sedihnya laa haihh. Kalau tak dulu boleh jugak stalk2 dia, erm sekarang ape pon tak boleh.

Hari tu, time cuti aku buat kerja gila. Aku gi taman dia semata-mata sebab nak tengok dia. Nasib aku sangat bertuah sebab dia memang ada kat rumah, plus pintu rumah dia terbukak. Hehe, boleh la aku skodeng. Erm, tengok dari jauh je pon. Tapi nampak la muka dia tengah tengok tv, rambut dah panjang.

Aku jumpa ramai orang, tapi he's still in my heart. Idk whyyyy?? im trying not to think about him but ill end up made my feeling worst. Tak pernah aku suka orang macam aku suka kat dia. Im just like want to know everything about him, dia sihat ke? dah makan ke belum? macam mana dia dengan GF dia? dia cuti bila? semuaaa la aku nak tau.

Tapi bila aku stalk dia lama2 aku yang sakit hati tapi nak buat macam mana, aku tetap nak tau. Aku still simpan lagi gambar dia yang aku curi time sekolah dulu. Aku amek kat info board sekolah. Punyaa la senget aku ni. Hahaha. Whatever it is, i hope he will be fine and success in his life :) Best of luck youu.

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1