new hobby

assalamualaikum.

erm, tak tau laa sejak bila datang nya hobby ni. tapi quite lama laa jugak tapi baru sekarang nak share. hooby nya adalah.. jeng..jeng.. jeng.. KARAOKE :) suara tak sedap ?? ahh, kisah pulak aku. aku selalu pergi with my beloved cousins . sebabnya diorang pon layan jugak benda ni.

kitaorang pernah dari jasin g melaka, time tu dekat pukul 1.30 pagi !! hah!! kalau mak aku tau mati aku.. yelah, kalau kat jasin ada tak de nya aku nak g sampai ke melaka . tapi bukan cousin aku je yang suka pergi karaoke, adik beradik aku pon sukaaa jugak. memang sekepala laa kan. pernah sekali tu abang aku ajak kitaorang teman dia g karaoke sebab dia stress kot. kalau ikut dengan abang2 ni best sikit. dia akan pilih bilik. erm, selesa sikit. tapi kalau kitaorang budak2 je, jamban cukup laa. janji dapat nyanyi.

aku rasa cina yang kat kedai karaoke tu dah cam muka kitaorang semua. rindu nya dengan mereka2 :) nanti cuti kita lepak2 lagi ea. sayang korang sangat2.. muahhh

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1