보고싶다

Salam and hi!

I realyyyyyyyyyyyyyyyy miss you :( 

Last week, tetiba dapat whatsapp dari dia;

Mas, kau ke KL jauh tak? 
Tak, dua jam je kot kenapa?
Aku nak jumpaaa kau, rinduuuuuuuuu.
Aku punnnnnn...bla..bla..bla


Rindu nak bawak moto malam2, gelak kuat2, kacau budak sebelah rumah, layan movie korea, layan Running Man, hiking, makan banyak2, tidur rapat2 sebab dua2 penakut, main lari2 dalam rumah sebab dengar bunyi pelik, pindah rumah setiap sem, mandi laut, mandi air terjun sampai nak mati lemas hahahahaha, pilih baju hujan yg cantik2 sebab takut basah g kelas, main air banjir, g makan ayam penyet, g mydin, g mesra mall, makan nasi minyak mama, makan kek cheese kau buat, g makan pizza, stress study g karaoke, mengumpat, kau study aku tido, esok nya kau ingatkan balik ape yg kau baca, sebabkan aku tak baca, aku dengar je kau membebel, main makeup2, beli barang makeup, beli kasut walaupun dah ada, masak carbonara kat rumah, cari gaduh dengan orang, cuci mata lepak kat pantai, tolong up status untuk aku sebab aku memang tak suka update status, hijack phone aku pastu bukak FB aku puji diri dia sendiri comeyyy, post gambar sendiri kat IG dengan caption ZUYEEN COMEY .

To others mayb apa yang kiteorg buat agak membosankan, tapi tu la cara kita nak happy2 masa study kat Terngganu. Eventho simple but it is soooooooo precious. Teringat pulak ayat Syahrul; aku suka kek batik sebab dia simple tapi elegant (aku tak paham kenapa dia pakai word elegant, biarkan laa dia).

Kita sampai pernah cakap biarlaa semua org nak cari pasal/gaduh dengan kita, janji kita tak kacau dia and kita happy, biar laa kawan dua orang je. hahahahahaha. Sedih ! Nasib ada dua ketul budak Account yang nak kawan dengan dua ketul budak Law yang takde kawan ni :)




Nanti kita set date ea, bilaa tu??

From your ex-roommate, ex-classmate, ex-housemate.


Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1