Pulau Kapas!

Salam and hi!

#throwback

Ibu pernah tanya;

Yu, kau duduk kat terengganu tu lama2 berapa banyak pulau da kau pergi ?
-(aku pikir) ermmm, satu je kot bu. (aku pikir lagi, memang satu je)
Owhh

Betul ! Sepanjang empat tahun aku stay Terengganu satu pulau je aku pernah pergi. Tu pon ehsan UNISZA buat event kat sana. Aku join Kelab Kayak so final project buat kat Pulau Kapas. Tu first time la aku pergi sana.

Time sampai dia punya excitedddddddd tak tau nak cakap macam mana.

Yela sebelum ni kan kat Melaka, laut yang pernah jejak pun Pantai Puteri, Klebang mana laa sama dengan Pulau kat Terengganu. Dia punya biru aihh rasa nak terjun je. 

Since time tu join kayak, aku dengan sorang member ni nak try la naik kayak sampai tgh2 laut pulau kapas, dia punya jernih sampai boleh nampak corals yg dalam2 tu. 



Kali kedua.

the day i left Terengganu. Lepas habis study. Time tu Adik and kawan dia yang datang jemput aku, so kiteorag plan nak singgah jap kat mana2 pulau. And aku suggest la Pulau Kapas sebab murah dan dekat.

~ tambang bot pergi balik- RM30-00

Murah kan. sebab kiteorang nak pergi balik je. Hiking kejap, pastu mandi2. Terus shoot balik Melaka

So, dua kali je la aku pergi pulau, dua2 pun kat Pulau Kapas je !

Tapi aku still nak cakap, even murah, view dia sangatttttttt cantik. 




hah ! cantik kannnnn.


Comments

Popular posts from this blog

weii,,aku ingat kat KORANG!!

Final law student !

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1