Saturday, June 11, 2011

basikal

SALAM

ala,,jahat betol la.penat le aku turun dari tingkat 3 MAWAR ni g pusat sukan..niat di hati nak main basikal..at last sampai sne basikal yg tinggal cuma basikal yg bergari je,,tu nak buat ape!!
nasib baik Qis datang bawak member die yg ada shuttle.sebab kat PS ada reket tp takde shuttle.dapat la aku main tok keluar peluh.tu pon kejap je.
pastu budak2 ni main bola tampar ngan budak laki yang tak dikenali..tp dorang sempoi je..aku ngan fika dok tepi memekak je.

bengang je ak muke budak2 laki tu..mayb dalam hati dorang cakap macam ni..eh,budak ni main tak tp die je memekak..baling bola ni kat kau kang!!.
agaknye la..hehe.

aku bukan taknak main..malu laa klo ak baling bola tak lepas jaring..hihi..lg pon aku bukan reti sangat pon main.


No comments:

Post a Comment