kau

SALAM..

aihh,,memang hari2 aku tengok gamba kau kat fb..macam psycho je aku ni..buat ape ntah ak nak stalk fb dia..bukan dapat apa pon..tp bende tu lah gak yg aku akan buat everyday and not even miss a single day tau,,:))

sshhh,,malu je..ah nak buat apa malu dia bukan tau..tp aku pernah la chat ngan dia walaupon tak lama...mmg best la waktu tu..rasa macam tak nak offline je...
mengarut je aku ni..dulu satu sekolah tak berani nak try cakap ngan dia..padahal die ye la tiap2 hari aku nampak kat kantin tu..ermm,,member dia ada,,tu yg seram tu..tp kalau member dia ada pon still aku tak berani kot...

aku rasa dia tak de la ensem mana tp ramai kot yg minat kat dia..poyo betul...!!

aku bukan nak jadi stalker die ke apa..aku just nak tau life dia sekarang,,kapel ngan sape..single ke?? dah abis belajar ke tak,,smua tu aku nk tau,,

rasa benda tu da jadi habit laa..dari dulu kot aku buat..aku tau dia clash ngan awek die..keluar nagn member2 1 sekolah kat KFC,JASIN..semua tu aku tau laa...

kalau boleh aku nak kawan dgn dia....tak tau macam mane..isshhhh:(

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1