bored saturday

SALAM,
ok,,first bangun dikejutkan dengan call dari Fatin Syahirah..die tanya kos ape yg patut die ambil.so,aku yg mamai2 ni pon bagi die beberape pilihan,,then,aku pon dah tak boleh nak tido..
basuh baju,cadar dll...done!!
next,,kemas bilik yang berhabpk gile ni ngan roomate aku sara..lemas kemas bilik ak g kat meja study yg semak macam tak orang yg tinggal or guna bende tu..act aku mmg tak guna sangat pon meja tu..so,begitu la nasib nye.nak tak nak kemas gak la kan,,semak sangat..

aku pon berazam untuk buat sume keja ak kat meje tu supaya katil aku nampak macam katil sikit..klo tak..huh,,tak yah la nak story,,malu..haha..

walaupon bosan aku ade plan daa ptg ni nak pg main basikal..pergi beriadah sikit..klo tak makan tido je tau..hopefully,jadi laa.sebab boleh mati kebosanan ni dok terperap je dalam bilik.tu la satu inisiatif yg boleh ak fikir wat mase ni.
malam takfikir lagi.semalam kami cuma makan burger je taw,,pagi agak lapar.but since dari tadi mulut aku ni tak benti mengunyah,,so..i'm full..

thanks to sara sebab bg aku makan cornfleks ko..sedap..:))sekarang aku tgh mengadap laptop search for current issue.FULLSTOP.

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1