freezing

SALAM.

owh ya.hari ni aku ada presentation class bel 260 a.k.a MUET la tu..pehh,,punya sejuk tangan aku tak yah cakap la..macam baru keluar dari bilik mayat kot..mula2 tu dah ok da..QIS kate present hari khamis je tp....at last,kiteorg gak yang kena present..
yg paling aku takut sekali bila 3 ekor mamat ni bersuara
  • elly
  • danial
  • amirul
kawan aku fikah awl2 lagi dah warning kat elly soh die JGN tanya pape..buat cam paham je
then,kat amirul lak..kat danial tak la ..sebab dia jauh..so,,ok...
aku jln ke dpn dengan bawak 1 beg plastik candy kat tgn..

bermula la presentation beserta video kanak2..yg sing along tu..pastu aku da start dengar suara nak tanya..but it's ok..bab soalan NAD..ok la...aku niat nak tolong die..discuss jawapan jap..tetiba dgr 1 suara yg familiar ni..die cakap dgn penuh bangga...
'erm ok..i want MAS to answer this question!!'...shit tol laa..pehh..aku lak nk jawab..

aku pon jawab laa..nasib baik kau angguk je..siap ko mirul...elly nasib baik kau diam je..yess..
amirul is more annoying than kau...

next,,kami lak yg bg soalan..and pada sape yg jawab tu dapat la candy sikit..ok laa.tu..

opppss...pasal danial,,erm..tak dengar pon suara ko..tp ok.la,,kalau tak penat nak jawab..

thank guys!

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1