nervous!!



SALAM,,

tomorrow will be a day that i need to speak in front of student for the things idk.sorry to my group..i really need to prepare more.nanti i jadi nervous tau..hehehe..well u kow me right.:)) ok.today i will do much better than before.susah betol lah nak hilangkan rase nervous ni.
hah,,that's me when i step up to infront of people.muka berpeluh-peluh,tangan sejuk macam baru keluar dari refrigerator..huhu..dasyat sungguh hiperbola..mayb it's because i rarely talk to a lot of people..erm,,or idk haw to talk.pelik je...aku bukan bisu sampai tak tau cakap..
isshhh..problem2.
.
.
.
.
.
.

macam tu pulak.but thanks to my class rep(name rahsia)..coz help me to do presentation..my english is realy bad.so,thanks sebab modified ayat aku supaya tak kena gelak dgn classmate yang lain.i actualy ingat bile sampai tempat baru penyakit ni hilang but it's all the same.nothing change..me just like before.ermm,,haha..impian tak kesampaian..huhu..macam nak nyanyi lak..ehh,,nyanyi sorang2 boleh la..ssyyhhhh..ni rahsia kite je tau.jangan bagi tau orang lain.
lallalalla...

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1