unwell



SALAM.

i'm not feeling well today.bangun2 je rasa sakit tekak nak mamp
os..huh,,kepala rasa berat..ni aku tak suka ni..macam nak demam laa p
ulak..isshhh
ni laa..sakit tau..tadi dah suruh roommate belikan ubat batuk cap ibu dan anak.erm,bila dia nak balik ni..nak makan pon tak best la..plus headache lak tu..huh,,assignment menimbun lagi tak siap.oh,lagi pening kepala aku ni..siot tol laa,,
mata aku dah panas2 ni..pastu demam laa..nooooooooooo!!!!!!!!!
i hate it..malas la nak makan panadol..ada effect ke?? ke sama je..ahh,,tak mau la..

aku ni dah le malas nak pg klinik..never..lagipon sape nak bawak aku kat sini?? kat sini ape ada..pusat kesihatan ada lah..tak de mood nak online FB...rasa cam nak tidur je..tak nak buat pape pon..
mata ni rasa cam tak boleh bukak daa..lagu kat laptop ni apahal agaknye..sume lagu slow2 je..eh,,tu aku le pnya lagu..huhu..sengal aku ni..~~
bilik pon tak kemas..baju je td aku basuh..betul laa..aku tak de mood nak buat apa2 hari ni..
pasni nak tidyr laa,,
k..

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1