Wednesday, June 8, 2011

jage pandangan mata.



SALAM.

tul lah orang kate jage pandangan mate tu..jgn pandang LELAKI dgn bernafsu kan,,tp ak lain kot,,ak...
huh,,tengok arr gambar kat sebelah tu,mane le aku tak bernafsu tgok.
bak kate FIKAH:MAS,,jage pandangan tu..jgn bernafsu



minggu ni aku asyik makan je kot,ak pon tak tau nape..klo camni tak gune la aku jalan kaki g fakulti..erm,membazir je aku berpeluh-peluh g sane sekali makan amek ko,,,duusshhh..melambak.
kadang-kadang klo tak makan ok je,,tp mingu apesal ntah??
erm,,ak terbayang burger besar laa pulak...blink..blink..


tgok daa keluar da ape yg aku nak.uu,,sedapnye..tp tengs ntok mak NORA coz belanja kami makan..aku dapat nasi pataya.die makan nasi lemak..sambal tuh memang best tau..:)yumm..yyummm..tapi sepanjang arini aku just pikir nak makan je kot..tak tau laa rupe aku bulan 7 nanti aku macam mane la.suprise..tunggu mas yang ak jadi bulan 7 nanti k..

No comments:

Post a Comment