semalam



SALAM.

semalam aku spend banyak gile mase meng-update blog aku,tp cam still buruk gak..hehehe.lantak la..aku nak yg simple2 je..semalam bilik ni bising sangat.tp hari ni senyap sunyi cume yang ade lagu dari laptop sara.tu je yang menyeri malam aku
..

tu semalam laa.tapi hari ni aku kena g cari surat khabar on9 sebab nanti lecturer aku nak discuss kan topic tu dalam class die.ouh,,aku ni da le malas nak bace surat khabar.da die suruh..nak tak nak kena buat gak laa..(terpakse laa weii)

ermm,,badan rase cam nak demam ni.letih la kalau demam..sape nak bawak aku g klinik??
dalam suasane yg agak sedih ni tetibe rase macam nak balik rumah la pulak.boleh tak?
mestilah tak boleh,mama dah cakap nanti bulan 7 baru balik ea..

k.teh lak dah pindah..it's gonna be another problem..sape nak antar aku g stesen bas..erm,kne laa berdikari..ko da besar kan.sume nak harap orang..cube settle kan masalah sendiri,,
ni tak..habis tu ada hati nak jadi lawyer,lawyer ape??lawyer buruk..tu ko power la kan??
hehe..dulu aku memang nak jadi lawyer tu pon sebab aku suk
e nak investigate2 ni..macam detective conan..

tengok tu bergaya nye die..wahh,,lame betol aku dah tak tgok citer ni..dulu addi
cted kot dengan citer ni.mak cik n pak cik aku sume tau laa..ada lagi yg aku suka dalam cerite ni..mesti lah kaitao kid yang hensem tu..oppss,,die bukan hero..watak utama pon bukan..tapi die lah yang paling best..tak tau macam mane nak describe..tengok je la muke die..korang tau la hensem die macam mane...die aku nye k..aku cop dulu!!
wahh,,hensem nye..nasib la ko cume watak comic je..penuh bergaya...:))bila cite pasal conan terus ingat kat dak biha n pikah...lame tak story2 pasal ni lagi kan..yela sume org busy ngan life masing2..uhh,touching lak ak malam ni..hehe..

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1