kelas agama.

SALAM..


boleh tak bayangkan mcm mana masuk kelas agama yg dari kecik kite belajar bahasa melayu pastu tetibe kene cakap english,,mcm nih

pn.mar:SITI MAS IDAYU!!
aku:(jantung aku bergerak pantas),,
pn.mar:what r u thing about better MUSLIM?
aku:ermm,,(otak blank)....practise the way of life..
pn.mar:ok,,what u think better muslim should behave?
aku:perform solah..n do good things,,

...........................................


ada lagi sebenarnye ape ntah die tanye,,aku pon tak tau.kawan sebelah aku cakap lgi banyak ko jawab lg banyak die tanye,,huhu..

tapi memang agak pelik sebab kena cakap dlm bi...agama weii...huh,,satu bende yang baru:))


wink!wink!

Comments

Popular posts from this blog

Final law student !

weii,,aku ingat kat KORANG!!

CAMPING YAK YAK YEAH: TASIK BIRU CHINCHIN #1